BMW готується представити сьоме покоління M3 у 2028 році, пропонуючи покупцям вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном та високотехнологічною електричною силовою установкою.
Бензинова версія збереже 3,0-літровий двигун S58 із подвійним турбонаддувом, адаптований до нових екологічних норм.
Електричний M3, побудований на платформі Neue Klasse, отримає інноваційну систему з чотирма моторами, що забезпечує повний контроль над розподілом крутного моменту.
Цю систему назвали “Серцем радості” (Heart of Joy), і вона замінить традиційний “почерк M”, створюючи унікальну динаміку.
За словами голови підрозділу M Франка ван Меела, компанія йде шляхом iPhone: “Спочатку він був громіздким, із невеликою батареєю, але з часом все змінилося. Ми йдемо тим самим шляхом з електромобілями”.
Попри збільшення маси через акумулятори, BMW M ставить за мету зберегти характерну маневреність і динаміку своїх автомобілів.
BMW планує випускати бензинову версію M3, доки на неї зберігатиметься попит, що відповідає стратегії компанії підтримувати обидва типи силових установок для максимальної привабливості свого модельного ряду.