Новий Chevrolet Colorado став простішим в порівнянні зі своїм попередником другого покоління. Тепер модель представлена в єдиній комплектації з подвійною кабіною та одним кузовом.
Коли дебютувало поточне покоління, було запропоновано три варіанти 2,7-літрового чотирициліндрового двигуна. Проте до 2025 року цей вибір скоротили до одного.
Минулого року компанія прибрала двигун середньої потужності Turbo Plus. А тепер зник і найменш сильний варіант 2,7-літрового двигуна. Таким чином, для 2025 модельного року залишається лише найпотужніший варіант. І це, можливо, не така вже й погана новина.
Двигун потужністю 310 кінських сил досить сильний. При правильній комплектації Chevrolet Colorado і GMC Canyon з цим двигуном можуть буксирувати до 3500 кг і перевозити до 775 кг вантажу в кузові.
Для порівняння, попередній базовий двигун з потужністю 237 к.с. і 352 Нм міг буксирувати лише 1590 кг і перевозити 675 кг вантажу.
Chevrolet поки не зробила офіційних заяв щодо причин таких змін. Однак, ймовірно, багато покупців обирали потужніший двигун, який коштував всього на 1285 доларів дорожче за базовий у 2024 році.
Цей двигун також був єдиним варіантом для більш престижного GMC Canyon, що, ймовірно, спрощує виробничий процес, оскільки обидва пікапи збираються на одній лінії.
Найімовірніше, основна причина у максимізації прибутку. Варто відзначити, що останнє покоління Colorado більше нагадує глибокий рестайлінг попередньої версії, а не абсолютно нову модель.
General Motors прагне збільшити маржу на своїх автомобілях із двигунами внутрішнього згоряння, щоб компенсувати низьку прибутковість своїх електромобілів, особливо це стосується пікапів та позашляховиків.