Audi Skorpion мав стати серійною версією спортпрототипа R18, який чотири рази вигравав перегони «24 години Ле-Мана».
Суперкару готували 700-сильну дизель-гібридну установку.
У музеї Audi виставили новий експонат – прототип Skorpion 2013 року. Донедавна про цей надпотужний суперкар ніхто не знав. Про це повідомляє сайт Motor1.
Audi Skorpion мав стати найдорожчою і найшвидшою моделлю марки.
Обтічне двомісне купе з великим антикрилом планувалося, як старший брат Audi R8, якого випустять лімітованою серією із 333 авто.
По суті, суперкар є серійною версією гоночного спортпрототипа Audi R18, який чотири рази вигравав знамениті 24-годинні перегони в Ле-Мані.
Audi Skorpion відрізняється від побратима дизайном, але також має карбоновий монокок, підсилений алюмінієм.
Спочатку для Audi Skorpion розглядалися різноманітні бензинові й дизельні двигуни потужністю від 400 до 550 к. с.
У кінці кінців зупинилися на доопрацьованій версії гібридної установки Audi R18.
Задні колеса Audi Skorpion обертає 3,7-літровий турбодизельний V6, а передні – електромотор. Сумарно вони мали б розвивати понад 700 сил.
Проте проєкт закрили і був випущений один-єдиний прототип.