В Україні чимало водіїв побоюються купувати китайський автомобіль через сумніви щодо його надійності.
Крім якості самої автівки багато залежить і від дій її власника в процесі експлуатації. Як доглядати китайський автомобіль, щоб продовжити термін його служби та уникнути частих поломок — читайте далі.
Насамперед варто сказати, що технологічний і технічний прогрес не стоїть на місці, і згодом виробники з КНР серйозно підтягнулися в багатьох моментах.
Наприклад, кузови стали значно рідше страждати від передчасної корозії, електроніка та мультимедійні функції тепер по-європейськи спритні і майже не викликають питань, а дизайни кузовів та інтер’єрів не лише відповідають останнім світовим трендам, а й часом навіть самі задають їх.
Однак, уваги вимагає лакофарбове покриття, яке у «китайців» все ще часто по-азіатськи тонке та ніжне, і тому досить швидко може каламутніти та збирати сколи. Один із способів вирішити проблему ще до її появи – обклеювання кузова спеціальною антигравійною плівкою.
Друге, що багато автосервісів рекомендують зробити з китайською автівкою перед тим, як активно експлуатувати її в наших умовах — обробити пороги та днище антикором.
Антикорозійна обробка у китайських машин хоч і покращилася, але по-хорошому може потребувати доопрацювання як у плані товщини захисного покриття, так і в плані площі його нанесення.
Зрештою, третя і, мабуть, ключова порада, від якої безпосередньо залежить термін служби будь-якого автомобіля і, особливо, незвіданого в цьому сенсі «китайця» — регулярне технічне обслуговування.
Рекомендовані інтервали ТО у сучасних китайських моделей різні: у деяких необхідно робити його хоча б раз на рік або через кожні 10 тис. км, а в інших цей термін може змінюватись між 10 тис., 12 тис. та 15 тис. км.