Фахівці назвали 5 правил правильного накачування зимових шин

Механіки шиномонтажок зазвичай накачують шини до середнього тиску, так званої “двійки”, не звертаючи увагу на конкретні рекомендації виробника і сезонні особливості.

Однак, як розповів фахівець у розмові з редакцією порталу ampercar.com, така зневага оптимальними показниками може сприяти нерівномірному зносу гуми, зниженню керованості та зайвим витратам на пальне.

Різні машини мають параметри тиску для різних умов. Так, для Mercedes-Benz W204 з колесами діаметром 17 дюймів тиск, що рекомендується, становить 2,2 атмосфери, тоді як для 16-дюймових коліс – вже 2,5 атмосфери.

При цьому у ряду автомобілів, таких як Nissan X-Trail у кузові T31, допустимий тиск на передніх колесах становить 2,3 атмосфери, а на задніх – 2,1 атмосфери, що пов’язано з розподілом ваги та особливостями керованості.

У сезон масової зміни покришок шиномонтажні станції буквально перевантажені, а компресори для підкачування шин працюють на межі, подаючи часом навіть нагріте повітря.

У такій ситуації, навіть якщо при встановленні шин тиск було виставлено коректно, через кілька годин покришки охолонуть, і він може опуститися нижче за норму.

Тому перевірити тиск важливо ще раз через добу після установки шин. Найкраще зробити це до початку поїздки, коли гума ще не прогріта – так можна переконатися, що тиск відповідає нормі.

Важливо пам’ятати, що при русі навіть на короткі відстані покришки починають нагріватися, а повітря всередині розширюється, що тимчасово підвищує тиск і може призвести до помилкового враження про його відповідність нормі.

Якщо ви маєте всього один комплект дисків і змушені двічі на рік встановлювати заново гуму, слід приділяти особливу увагу контролю тиску в шинах.

Постійні маніпуляції з шинами можуть з часом знизити герметичність з’єднання між диском та покришкою, збільшуючи ризик витоків повітря.

Важливо враховувати, що кожні 10 градусів зниження температури призводять до зниження тиску в шинах приблизно на 0,1 атмосферу.

Найпоширеніша помилка при накачуванні шин – використання неточного манометра. Більшість аналогових манометрів спочатку демонструють показання у psi (фунт на квадратний дюйм), а потім переходять до відображення значень у барах або кг/см2.

Однак числові значення psi та бар не рівнозначні – наприклад, 2,5 бара відповідає 36,3 psi. Важливо уважно перевіряти одиниці виміру, щоб не допустити помилки. Крім цього, не забувайте звірити тиск і в запасній шині.

Новини Полтави