Перехід на газомоторне паливо далеко не завжди обіцяє економію. Багато автомобілістів, зваживши всі за і проти, не наважуються ставити на машину газобалонне обладнання.
Портал mmr.net.ua перерахував сім недоліків ГБО, через які водії відмовляються переходити на газ.
ГБО не підійде власнику компактного автомобіля B або С-класу, оскільки з багажником доведеться попрощатися – він буде зайнятий балоном.
Можна, звичайно, встановити тороїдальний балон у нішу запасного колеса. Але тоді запасне колесо займе частину багажника.
Якщо машина зберігається в підземному гаражі, слід бути особливо обережним.
Багато паркінгів забороняють паркування “газових” автомобілів через ризик витоку газу, який накопичується внизу, оскільки газ важчий за повітря.
Якщо авто знаходиться на гарантії, перехід на ГБО може опинитися під загрозою. Виробники забороняють самовільні зміни у конструкції автомобіля.
Якщо машина часто використовується для коротких поїздок, перехід на газ може не окупитися. За невеликих пробігів економія на ГБО може виявитися несуттєвою.
Встановлення системи ГБО потребує додаткових витрат на придбання, встановлення та легалізацію, кожна з яких коштує істотну суму, яка окупиться лише через 4-5 років.
З динамікою теж доведеться попрощатися під час переходу на газ.
Двигун, спроектований для роботи на бензині, не зможе повністю розкрити свій потенціал під час роботи на газі.
Відсутність розвиненої мережі газових заправок у регіоні також може стати причиною відмови від ГБО.
Газове паливо вигідне лише для комерційного транспорту з його величезними пробігами. Однак для звичайного водія ситуація може бути не такою очевидною.
Крім витрат на паливо, які, до речі, не є єдиними витратами на автомобіль, варто враховувати витрати на обслуговування та ремонт.
Обслуговування та ремонт “газового” автомобіля часто виявляються складнішими і дорожчими, ніж у звичайного бензинового.
Крім того, навіть при однаковому пробігу знос у машини із встановленою системою ГБО може виявитися вищим, ніж у авто на штатному паливі.