Інформаційна довідка “Оновлення даних військовозобов’язаними, резервістами і призовниками»

Інформаційна довідка “Оновлення даних військовозобов’язаними, резервістами і призовниками"

Оновлення даних військовозобов’язаними, резервістами і призовниками протягом 60 днів

У військовозобов’язаних згідно з законодавством є три способи оновлення своїх даних — ТЦК та СП, ЦНАП і мобільний застосунок Резерв+.

Відповіді на основні питання по мобілізаційному закону тут https://army.gov.ua/qa

ЦНАП

Оновлення даних військовозобовʼязаних у ЦНАП – ще один законний спосіб виконати свій обовʼязок.

Як це зробити?

  1. Прийти до ЦНАП, заповнити заяву і надати актуальні дані.
  2. Адміністратор ЦНАПу допоможе військовозобов’язаному оновити дані в особистому кабінеті порталу Дія.
  3. Після оновлення даних адміністратор видасть військовозобов’язаному витяг про актуалізацію даних з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів, завірений підписом та печаткою ЦНАПу.

Які документи брати для оновлення даних?

Для оновлення даних військовозобов’язаного в одному із ЦНАПів необхідно взяти з собою наступні документи:

  1. Паспорт
  2. Податковий номер (РНОКПП)

Також з собою варто взяти мобільний телефон, на який прийде СМС для підтвердження.

Чи можна оновити дані у ЦНАП, якщо немає військового квитка чи  давно не оновлював дані у ТЦК?

Так.

Резерв+

Міноборони пропонує зручний інструмент для оновлення даних з будь-якої точки та локації. Це можна зробити впродовж 3 хвилин. Без візиту до ТЦК.

Що таке Резерв+?

Резерв+ це мобільний застосунок від Міністерства оборони для військовозобов’язаних. Першою функцію, яку ми запускаємо, є оновлення даних про себе згідно закону – мобільний телефон, фактичне місце проживання та електронна пошта.

Уточнення даних про себе в застосунку — це виконання обов’язку, передбаченого державою. Відтепер вам не треба йти до ТЦК та стояти в чергах, щоб надати свою контактну інформацію для військового обліку.

Резерв+ це мобільний “помічник”, який супроводжуватиме громадянина протягом всього періоду, скільки він вважається військовозобов’язаним.

Застосунок розробляється як повноцінний продукт, який буде розвиватися і доповнюватися різними корисними функціями.

Для чого і для кого Резерв+?

Резерв+ для всіх військовозобов’язаних чоловіків та жінок віком від 18 до 60 років.

Це зручність, яку ми пропонуємо громадянам, для того, щоб оновити свої дані з будь-якої локації чи країни.

Як користуватись Резервом+?

Завантажити застосунок Резерв+ можна лише з офіційних маркетів App Store та Google Play. Ворог буде намагатися підробити застосунок, використовувати фішинг, тому важливо на це звертати увагу і переходити лише на посилання з офіційного сайту Міноборони чи маркетів.

Для реєстрації в застосунку всього за кілька секунд достатньо авторизуватися за допомогою BankID. Обираєте банк, яким ви користуєтеся і все.

А далі по черзі покажуться поля для підтвердження чи оновлення даних.

Пропонується номер телефону — якщо він актуальний, натискаємо підтвердження, якщо ні – вводимо новий. Так само з електронною поштою та місцем проживання.

Після того, як всі дані будуть підтвердженні чи оновлені – законний обов’язок виконано. Далі з реєстру Оберіг підвантажаться дані і можна буде подивитися, що держава знає про вас.

Важливо, що стати на облік через застосунок Резерв+ чи отримати бронювання – не можна. Зараз через застосунок можна лише оновити дані та отримати витяг з реєстру Оберіг.

Які функції будуть в Резерв+ і які плануються?

У першу чергу це функція електронного кабінету, де військовозобов’язані зможуть уточнити чи оновити свої дані згідно закону – мобільний телефон, місце проживання та електронну пошту.

Друга функція, яка буде в Резерв+ одразу – інформація з реєстру Оберіг. Людина зможе побачити інформацію, яку про нього знає держава – його персональні дані, службові дані, чи заброньований він чи має відстрочку, в якому ТЦК стоїть на обліку тощо.

Згодом, у застосунку з’явиться електронний військово-обліковий документ, що матиме таку ж юридичну силу як приписне чи військовий квиток для резервістів.

Ним можна буде користуватися за потреби та пред’являти уповноваженим особам.

Чи є користування застосунком обов’язковим?

Ні. Це буде, як і Дія. Хочеш — користуйся звичним методом оновлення даних, хочеш — роби це онлайн. Але кабінет буде автоматично створений для кожного військовозобовʼязаного, призовника, резервіста.

Обов’язком є оновлення даних військовозобов’язаного загалом. Це можна буде робити як онлайн, так і офлайн. На нашу думку, онлайн — набагато зручніше, не треба кудись їхати, стояти в чергах, витрачати енергію та час на комунікацію з представниками ТЦК тощо.

Як захищений Резерв+? Чи не вдасться його зламати?

Застосунок Резерв+ побудований так, що в ньому не зберігається ніяка інформація і тим паче персональні дані.

Всі дані зберігаються в реєстрі, що розташований у хмарній інфраструктурі. Ваші email, номер телефону та місце проживання передаватимуться до реєстру через канали передачі даних у зашифрованому вигляді.

Резерв+ має всі необхідні сертифікати безпеки, у тому числі – атестат відповідності комплексній системі захисту інформації. Простіше кажучи, зламати застосунок не вийде тому, що в ньому нічого не зберігається.

Чи не прийде повістка в застосунок Резерв+?

Наразі, не існує такого поняття, як електронна повістка. Законодавчо принципи оповіщення громадян не змінювалися – повістка може бути вручена лише особисто і під підпис, як і раніше.

Що отримає людина, коли оновить свої дані через Резерв+?

  1. Військовозобов’язаний не стане ухилянтом.
  2. Зникає необхідність проходження ВЛК до окремого рішення ТЦК.
  3. Зможе отримати витяг з реєстру «Оберіг» та інформацію, яка наявна в органах державної влади.
  4. Не втрачатиме дорогоцінний час в чергах до ТЦК.
  5. Уникне штрафів до 51 тисячі гривень.
  6. Зможе безперешкодно переміщатися через блокпости.
  7. Проходитиме швидку перевірку даних в разі зупинки на вулиці — замість примусової поїздки до ТЦК.
Новини Полтави