Міський голова провів особистий прийом громадян в режимі “гарячої” телефонної лінії

Міський голова провів особистий прийом громадян в режимі “гарячої” телефонної лінії

8 липня міський голова Сергій Соломаха провів особистий прийом громадян у форматі «гарячої» телефонної лінії. Така форма спілкування з мешканцями громади вже стала традиційною, дозволяючи оперативніше вирішувати нагальні проблеми та забезпечувати зворотній зв’язок.

Під час прийому звернулося четверо мешканців, які підняли наступні питання.

Одна з мешканок звернулася до міського голови з проханням щодо ремонту її лоджії, яка протікає під час дощів. Мешканка будинку №4 по вул. Д. Апостола підняла питання відсутності водопостачання на верхніх поверхах та нарахування плати за теплопостачання за березень 2024 року. Ще одне звернення стосувалося припинення перевезення пасажирів до кінцевої зупинки на вул. О. Оксанченка. Останній дзвінок стосувався можливості встановлення підйомника для пересування на інвалідному візку в ліцеї імені І.А. Зубковського.

Міський голова обговорив ці проблеми з громадянами, дав доручення розглянути їх у найкоротші терміни та надати зворотній зв’язок щодо вирішення піднятих питань.

Новини Полтави