Електромобілі поза всяким сумнівом є майбутнім автомобілебудування, але електрифікація транспорту дає чимало можливостей у комбінуванні силових установок різних типів.
Зокрема, ще довгий час хорошим вибором будуть залишатись плагін-гібриди.
Як пише видання Autoexpress, компактний позашляховик з гібридним двигуном зараз є хорошим вибором для тих, кому потрібен більш ефективний та гнучкий у варіантах використання автомобіль.
Комбінація силових установок – це також хороший спосіб скоротити загальний запас ходу, але при цьому забезпечити хороші продажі для виробника. Саме тому експерти видання зібрали десятку найкращих компактних позашляховиків-гібридів.
Dacia Duster
Дочірня компанія Renault відома тим, що випускає практичні автомобілі, які приносять максимальну користь. Мабуть, найбільш утилітарним з них є Dacia Duster – невеликий позашляховик, міцний, просторий, з простим інтер’єром і високою прохідністю на бездоріжжі, якщо він оснащений повним приводом.
Повна гібридна версія моделі поєднує 1,6-літровий бензиновий двигун з електричною підтримкою. Dacia стверджує, що цей автомобіль може їздити тільки на електротязі до 80% часу в міських умовах. Тести показали, що гібридний Duster витрачає в середньому 4,26 л пального на 100 км шляху. І це чудовий результат для такого невеликого позашляховика, який є універсальним у всіх відношеннях.
MG ZS Hybrid+
Нещодавнє відродження британського бренду MG очолив MG ZS – невеликий позашляховик з відмінною ціною, який тепер доступний виключно у гібридному виконанні. Незважаючи на втрату чисто електричної потужності (принаймні поки що), новий ZS зазнав відчутного поліпшення.
Він чудовий на дорозі, пропонує велику кількість внутрішнього простору і справді економний. До того ж, він дуже доступний за ціною. ZS використовує 1,5-літрову бензиново-електричну гібридну установку.
Більшу частину часу колеса приводить в рух електродвигун, а класична силова установка вмикається йому на допомогу через досить нетрадиційну триступеневу автоматичну коробку. В результаті, однак, досягається хороша продуктивність (193 к.с. і 465 Нм крутного моменту) і реальна економія 4,7 л/100 км.
Renault Captur
Збудований на базі чудового малюка Renault Clio, Renault Captur є таким же успішним невеликим позашляховиком. У своїй останній версії Captur виглядає і їздить краще, ніж будь-коли, а його повністю гібридна силова установка, яку також використовує Dacia Duster, є однією з найкращих у своєму класі.
Система складається з 1,6-літрового бензинового двигуна та двох електродвигунів: один достатньо потужний, щоб забезпечити повністю електричний привід на короткі відстані, а другий працює як м’який гібридний стартер-генератор. Разом вони допомагають зробити Captur дуже ефективним; довгостроковий тест показав середню витрату пального трохи більше 4,44 л/100 км.
Hyundai Kona
З електричною, повною гібридною або бензиновою трансмісією, швидше за все, знайдеться ідеальний Hyundai Kona для ваших потреб. Середній варіант поєднує 1,6-літровий бензиновий двигун, шестиступінчасту автоматичну коробку передач та один електродвигун для підвищення ефективності та зменшення викидів.
Навіть стандартна Kona з бензиновим двигуном витрачає до 4,91 л/100 км, але гібрид покращує цей показник до 3,91 л/100 км. Kona не лише економний, але й фантастично керований, комфортний та набагато практичніший за свого попередника. .
Toyota Yaris Cross
Ця модель стала великим успіхом для Toyota. Звісно, цьому сприяла вигідні ціна, але також і кремезна зовнішність авто, його легкість у керуванні та фантастична економія пального. За кілька місяців тестів він показав витрату в 3,64 л/100 км на передньопривідному довгомірі.
Таку ефективність можна пояснити випробуваним і перевіреним підходом Toyota до гібридних силових установок. Yaris Cross використовує 1,5-літровий трициліндровий двигун, з’єднаний з коробкою передач CVT, яка в поєднанні з електричним асистентом забезпечує необхідну потужність.
Honda HR-V
Honda незмінно виробляє високоякісні, добре спроектовані автомобілі, і HR-V не є винятком. Він також має чудовий вигляд, добре оснащений і ним приємно керувати.
Він трохи дорожчий за деяких конкурентів у цьому списку, але це компенсується низькими експлуатаційними витратами завдяки розумній гібридній системі e-HEV.
Як і Toyota, HR-V використовує трансмісію CVT, а бензиновий двигун моделі може перемикатися між зарядкою батарей для електродвигунів або безпосередньо приводити в рух колеса.
Результат тесту показав витрату в середньому 4,27 л/100 км навіть з великою кількістю їзди по автомагістралях — тож очікуйте ще кращі показники, якщо будете їздити на меншій швидкості міськими дорогами.
Jeep Avenger
Хоча Jeep Avenger і не настільки здатний долати бездоріжжя, як його знамениті побратими, він, безумовно, виглядає гідно і, при цьому більш ефективний в ролі повсякденного транспорту. Існує повністю електрична версія, а також м’який гібридний варіант.
Силова установка моделі – це 1,2-літровий трициліндровий бензиновий двигун, з яким працює електродвигун потужністю 28 к.с. Це послідовна гібридна установка, а не паралельна, як у деяких інших у цьому списку, але все одно дозволяє їздити на низькій швидкості на електротязі. Jeep заявляє про середню економію пального до 4,12 л/100 км.
Lexus LBX
Якщо вам подобається ідея Yaris Cross та його чудова гібридна система, але ви бажаєте більше розкоші та спортивного стилю, Lexus LBX саме для вас.
Це найменший автомобіль, коли-небудь створений люксовим підрозділом Toyota. Тим не менше, він пропонує незмінно ексклюзивний розкішний інтер’єр, безліч бортових технологій і комфортний, вишуканий досвід водіння.
Гібридна установка тут така ж, як і в Yaris Cross, хоча і з невеликою додатковою потужністю. Найбільша відмінність – це шум, точніше, його відсутність. У Lexus набагато важче почути, як працює двигун. Він досить дорогий і не найпросторіший, але, незважаючи на це, LBX — чудовий автомобіль.
Peugeot 2008
Поділяючи платформу і трохи більш ніж м’яку гібридну технологію з Jeep Avenger, останній Peugeot 2008 – це чудовий універсальний невеликий позашляховик, який дійсно виділяється завдяки своєму нещодавно оновленому дизайну.
Всередині він має лівосторонній дизайн приладової панелі, фірмове маленьке кермо та систему i-Cockpit. Хоча бензинові та електричні версії також доступні, саме цікава м’яка гібридна установка забезпечила Peugeot місце в цьому списку.
Вона працює так само, як і в Jeep і обладнана невеликим електродвигуном, інтегрованим в коробку передач для підвищення ефективності та зниження викидів. Заявлений середній показник у 3,79 л/100 км – хороша новина для тих, хто хоче зменшити рахунки за пальне.
Nissan Juke
Одна зі знакових моделей компактних позашляховиків, Nissan Juke вийшла на ринок у 2010 році, а друге покоління отримала тільки у 2024. Хоча йому не вистачає деяких переваг його конкурентів, Nissan є надійним вибором і має під капотом багато спільного з Renault Captur, включаючи гібридну трансмісію.
Цікаво, що, незважаючи на своє японське коріння, автомобіль був розроблений у Великобританії і виробляється на заводі Nissan в Сандерленді. Всі переваги системи Captur, описані вище, застосовуються тут, з хорошим поєднанням ефективності та продуктивності.