Дослідження показало, що у 2024 році найбільша кількість відкличних кампаній, пов’язаних з дефектами в автомобілях, припала на виробників недорогих машин. Зокрема, Ford виявився «лідером» цієї гонки.
Як повідомляє Motor1, з початку 2024 року Ford оголосив 41 відкличну кампанію, яка загалом торкнулася 3,7 млн автомобілів.
За інформацією дослідження, наведеного американською Національною адміністрацією безпеки дорожнього руху (NHTSA), на другому місці Fiat Chrysler Automobiles (куди також входять Jeep та Dodge) з 2,6 млн машин.
Очікується, що кінця року таких автомобілів стане ще більше. Відкличні кампанії оголосили, щоб виправити різноманітні дефекти. Наприклад, у Ford Transit проблеми з кріпленням рульової колонки, а Mustang має дефектні деталі в підвісці.
Також у моделях Ford Bronco Sport та Mustang Mach-E необхідно замінити моторчики склоочисників, а бюджетний пікап Ford Maverick страждає від кількох проблем.
За даними ЗМІ, під час нещодавньої конференції Ford заявив, що витрачає багато грошей на ці питання.
Лише за три місяці 2024 року автовиробник витратив понад 2,3 мільярда доларів на відкличні кампанії та пов’язане з ними гарантійне обслуговування.