Нові функції на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України

Нові функції на вебпорталі електронних послуг  Пенсійного фонду України

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) вже більше трьох років функціонує сервіс, завдяки якому застраховані особи можуть дистанційно отримати з Електронного реєстру листків непрацездатності інформацію про себе, а страхувальники – одержати інформацію по застрахованих особах, які працюють за трудовою книжкою, та сформувати і роздрукувати заяву-розрахунок.

Протягом першого кварталу нинішнього року від 3116 роботодавців, які зареєстровані в Полтавській області, через вебпортал Фонду надійшло на опрацювання 17937 заяв-розрахунків на фінансування матеріального забезпечення.

Подані страхувальниками заявки стосувалися 80,4 тис. листків непрацездатності. Після відповідної перевірки та опрацювання були профінансовані 16 тис. заяв-розрахунків на загальну суму 201,2 млн грн.

Отже, цифрові технології Фонду успішно функціонують, але трапляються випадки, коли роботодавець не знаходить в електронному кабінеті необхідного документа.

Інформація по застрахованих особах, яка міститься у кабінеті страхувальника, ґрунтується на даних Реєстру застрахованих осіб. Якщо ці дані не були своєчасно актуалізовані, тобто, роботодавець не подав повідомлення про прийняття на роботу працівника, несвоєчасно надав звіт з ЄСВ або допустив помилки в звітності, листок непрацездатності не потрапить до електронного кабінету.

Віднедавна завдяки новаціям, які впроваджені на вебпорталі Фонду, з’явилася можливість змінювати страхувальника у сформованому листку непрацездатності. Зокрема, у разі подання необхідних звітів або повідомлень, роботодавець зможе направити до Пенсійного фонду запит щодо зміни страхувальника у раніше сформованих листках непрацездатності.

Для створення запиту в пункті меню «Листки непрацездатності» кабінету страхувальника з’явилася вкладка «Запит на зміну страхувальника в ЛН після подання ПППР/звіту».

Шлях заповнення і відправки запиту нескладний – частина даних поступово обирається зі списків, що випадають, інша частина автоматично заповнюється системою.

При створенні запиту можна додати сканкопії документів.

Після внесення всіх необхідних даних та відправки запиту, він змінює статус на «Надіслано» та потрапляє на опрацювання до Пенсійного фонду.

Роботодавець зможе переглянути, чи змінилися дані в пункті меню «Листки непрацездатності» електронного кабінету за параметром пошуку «Змінено страхувальника в ЕЛН за запитом».

 

Головне управління Пенсійного фонду

України в Полтавській області

Новини Полтави