Тягова тролейбусна підстанція № 2 на Павленківській площі у Полтаві
21 травня КП «Полтаваелектроавтотранс» уклало договір з капітального ремонту тягової підстанції № 2, що розташована на Павленківській площі.
Підрядна компанія була обрана за результатами тендера з двома учасниками — дніпровським ТОВ «МБК Сінергія» та львівським ТОВ «Плутон ІС».
Замовлення отримала компанія «Плутон ІС», яка зробила знижку у 124 тис. грн, опустивши ціну до 11 млн 126 тис. грн.
Відповідно до умов договору, підрядна компанія має демонтувати старе та змонтувати нове електрообладнання (трансформатори, високовольтні вимикачі, обмежувачі перенапруги, кабелі, шини, мікропроцесорні модулі, схеми сигналізації), а також виконати пусконалагоджувальні роботи. Капремонт підстанції має бути виконаний до кінця 2024 року.
Підстанція на Павленківській площі була введена в експлуатацію під час запуску першої тролейбусної лінії у Полтаві у 1962 році. Модернізація обладнання потрібна для стабільної роботи, а також вона для безперебійного руху тролейбусів в районі обслуговування.
Кошти на реконструкцію ТП виділять із міського бюджету. Згідно із кредитною угодою з ЄБРР, передбачалося, що 8 млн євро направлять на закупку тролейбусів, 2 млн євро на ремонт 1-ї та 3-ї тягових підстанцій, а 500 тисяч євро (внесок громади) — витратять на покращення міського електричного транспорту. В результаті внесок Полтави вирішили витратити на ремонт 2-ї підстанції. Щодо модернізації двох інших підстанцій, то ЄБРР у зв’язку з військовими діями закрив кредитну лінію у цій частині.
Нагадаємо, що влітку минулого року Полтава за 3 мільйони гривень замовила проект автобусної лінії на Огнівку. Інженер Роман Мягкохліб вже півроку працює над проектом. Фахівці КП внесли багато правок, враховуючи технічну специфіку роботи. Документація наразі перебуває на фінальній стадії. Кошти на нього дав Європейський інвестиційний банк, а ось на проведення самої контактної лінії місто має заплатити самостійно.
Микола ЛИСОГОР, «Полтавщина»