До Держпродспоживслужби в жовтні 2024 року звернувся кременчужанин зі скаргою щодо порушень його прав споживача.
В одному із відомих інтернет-магазинів споживач придбав одяг для родини (куртку) на загальну суму 1,7 тис.грн.
Під час купівлі продавець надав інформацію споживачу, що одяг виготовлений із високотехнологічної тканини з використанням якісної фурнітури. Але ж після покупки було з’ясовано, що покупцю була надана недостовірна інформація щодо матеріалу, з якого був вироблений одяг. Прийняти товар та повернути кошти продавець відмовився.
В зв’язку з цим споживач звернувся до Головного управління Держпродспоживслужби.
За результатами консультаційної підтримки було досягнуто порозуміння та згоди між споживачем та суб’єктом господарювання: споживачу повернуто сплачені за товар кошти в розмірі 1,7 тис. грн.