Порушення прав споживача: кременчужанину вдалося повернути майже 2 тисячі за куртку

Порушення прав споживача: кременчужанину вдалося повернути майже 2 тисячі за куртку

До Держпродспоживслужби в жовтні 2024 року звернувся  кременчужанин зі скаргою щодо порушень його прав споживача.

В одному із відомих інтернет-магазинів споживач придбав одяг для родини (куртку) на загальну суму 1,7 тис.грн.

Під час купівлі продавець надав інформацію споживачу, що одяг виготовлений із високотехнологічної  тканини  з використанням якісної фурнітури. Але ж після покупки було з’ясовано, що покупцю була надана недостовірна інформація щодо матеріалу, з якого був вироблений одяг. Прийняти товар та повернути кошти продавець відмовився.

В зв’язку з цим споживач звернувся до Головного управління Держпродспоживслужби.

За результатами консультаційної підтримки було досягнуто порозуміння та згоди між споживачем та суб’єктом господарювання: споживачу повернуто сплачені за товар кошти в розмірі 1,7  тис. грн.

Новини Полтави