Звук, знайомий більшості досвідчених водіїв, – це пронизливий вереск, що виходить від агрегатів з ремінним приводом, встановлених на передній частині більшості двигунів.
Він може виникнути з різних причин: від неправильного натягу ременя до зносу шківів і підшипників.
Коли стикаєшся з таким шумом, виникає природне бажання знайти просте рішення.
Однак використання звичайного WD-40 для усунення цієї проблеми може призвести до ще більших неприємностей.
Чому звичайний WD-40 не підходить для ременів двигуна?
WD-40 – це універсальний продукт із безліччю корисних властивостей.
Його можна використовувати для видалення іржі, захисту від вологи і навіть для очищення різних поверхонь.
Проте нанесення цього складу на ремінь двигуна категорично не рекомендується. Причина в тому, що WD-40 – це насамперед мастило.
Для нормальної роботи ременя двигуна потрібен певний натяг, і будь-яке мастило може викликати його прослизання.
Це може призвести до зниження ефективності роботи ременя і навіть до його пошкодження.
Крім того, хімічні компоненти WD-40 можуть негативно впливати на гуму ременя, що значно скоротить його термін служби.
Що робити, якщо ремінь скрипить?
Існує спеціальний продукт від WD-40, призначений для зниження шуму ременів, який можна безпечно використовувати.
Важливо розуміти різницю між звичайним WD-40 і спеціалізованим засобом.
Останній призначений спеціально для ременів і не викликає їхнього прослизання або пошкодження.
Як правильно використовувати спеціальний засіб для ременя?
Запустіть двигун: Це дасть змогу ременям і шківам почати обертатися.
Підніміть капот: Переконайтеся, що у вас є доступ до ременя.
Розпиліть тонкий шар засобу: Нанесіть спеціальний склад на внутрішню частину ременя, особливо біля найменшого шківа або шківа, найближчого до верхньої частини двигуна.
Дайте засобу вбратися: Дайте двигуну та аксесуарам час для забезпечення правильної циркуляції засобу.
Спеціальний засіб від WD-40 вбереться у волокна ременя, пом’якшуючи його та зменшуючи шум.
Якщо після цього ремінь продовжує скрипіти, можливо, проблема криється в неправильному натягу або вирівнюванні шківів.
У такому разі варто провести більш детальну діагностику і за необхідності замінити зношені компоненти.