Скрипить ремінь двигуна в автомобілі: чи можна використовувати WD-40 для вирішення проблеми

Звук, знайомий більшості досвідчених водіїв, – це пронизливий вереск, що виходить від агрегатів з ремінним приводом, встановлених на передній частині більшості двигунів.

Він може виникнути з різних причин: від неправильного натягу ременя до зносу шківів і підшипників.

Коли стикаєшся з таким шумом, виникає природне бажання знайти просте рішення.

Однак використання звичайного WD-40 для усунення цієї проблеми може призвести до ще більших неприємностей.

Чому звичайний WD-40 не підходить для ременів двигуна?

WD-40 – це універсальний продукт із безліччю корисних властивостей.

Його можна використовувати для видалення іржі, захисту від вологи і навіть для очищення різних поверхонь.

Проте нанесення цього складу на ремінь двигуна категорично не рекомендується. Причина в тому, що WD-40 – це насамперед мастило.

Для нормальної роботи ременя двигуна потрібен певний натяг, і будь-яке мастило може викликати його прослизання.

Це може призвести до зниження ефективності роботи ременя і навіть до його пошкодження.

Крім того, хімічні компоненти WD-40 можуть негативно впливати на гуму ременя, що значно скоротить його термін служби.

Що робити, якщо ремінь скрипить?

Існує спеціальний продукт від WD-40, призначений для зниження шуму ременів, який можна безпечно використовувати.

Важливо розуміти різницю між звичайним WD-40 і спеціалізованим засобом.

Останній призначений спеціально для ременів і не викликає їхнього прослизання або пошкодження.

Як правильно використовувати спеціальний засіб для ременя?

Запустіть двигун: Це дасть змогу ременям і шківам почати обертатися.

Підніміть капот: Переконайтеся, що у вас є доступ до ременя.

Розпиліть тонкий шар засобу: Нанесіть спеціальний склад на внутрішню частину ременя, особливо біля найменшого шківа або шківа, найближчого до верхньої частини двигуна.

Дайте засобу вбратися: Дайте двигуну та аксесуарам час для забезпечення правильної циркуляції засобу.

Спеціальний засіб від WD-40 вбереться у волокна ременя, пом’якшуючи його та зменшуючи шум.

Якщо після цього ремінь продовжує скрипіти, можливо, проблема криється в неправильному натягу або вирівнюванні шківів.

У такому разі варто провести більш детальну діагностику і за необхідності замінити зношені компоненти.

Новини Полтави